Klachtenregeling

Waar en hoe kan ik mijn klacht kwijt?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Klachten over uw geleverde product en/of producten kunt u via de mail info@tuinhout-compleet.be indienen. Wij vragen u om een zo duidelijk mogelijk omschrijving te geven en daarbijhorende foto’s toe te voegen. Vervolgens krijgt u binnen 1 werkdag reactie vanuit Tuinhout Compleet B.V.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via Webwinkel Kennisbank. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ODR Europa. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.